Active Users:72 Time:29/05/2020 04:27:39 PM
Re: Nooo.. Manusho - 30/04/2004 11:41:42 PM

I hope so. I don't really believe I have that much of a chance, but I want one very badly. Oi. Depressing myself.
You gotta stay positive.
You're right. You're not. You're sexier. Dead sexy!
Haha! Stop being modest, of course you're the sexiest person on earth.


Potato.




View/create new replies Sign up for a premium account to add posts to a list of favourites!
Which is truly more effective? Violent revolutions, or peaceful ones? - 30/04/2004 09:13:22 PM 179 Views
Well, which has worked more in the past? *NM* - 30/04/2004 09:14:28 PM 4 Views
Peaceful. *NM* - 30/04/2004 09:19:39 PM 4 Views
Is that the one you really think is more effective... - 30/04/2004 09:20:23 PM 22 Views
Hehe. - 30/04/2004 09:40:51 PM 25 Views
lol.. - 30/04/2004 10:22:23 PM 18 Views
Yeah, yeah. - 30/04/2004 10:30:51 PM 14 Views
Which do you mean: movements or revolutions? - 30/04/2004 09:29:16 PM 11 Views
Believe it or not.. a serious (somewhat) post from Jessie! - 30/04/2004 09:32:56 PM 33 Views
Stop being smart Jessie! - 30/04/2004 09:34:55 PM 15 Views
You don't like my being smart, for once? - 30/04/2004 09:59:47 PM 13 Views
See? *NM* - 30/04/2004 10:00:57 PM 6 Views
Yeah, I like this Jessie. *NM* - 30/04/2004 10:32:11 PM 4 Views
You like me stupid?! *NM* - 30/04/2004 10:37:52 PM 4 Views
Well, no... - 30/04/2004 10:39:33 PM 13 Views
That's a bunch of bs, David. - 30/04/2004 10:41:14 PM 13 Views
Re: That's a bunch of bs, David. - 30/04/2004 10:44:29 PM 13 Views
Right. - 30/04/2004 10:47:53 PM 12 Views
Re: Right. - 30/04/2004 10:49:15 PM 11 Views
Re: Right. - 30/04/2004 10:52:38 PM 13 Views
Re: Right. - 30/04/2004 11:12:24 PM 11 Views
Nooo.. - 30/04/2004 11:18:26 PM 10 Views
Re: Nooo.. - 30/04/2004 11:41:42 PM 6 Views
Re: Nooo.. - 30/04/2004 11:58:43 PM 8 Views
Re: Nooo.. - 01/05/2004 12:51:27 AM 6 Views
Re: Nooo.. - 01/05/2004 10:39:11 PM 8 Views
Effectiveness is - 30/04/2004 10:15:34 PM 37 Views
Pretty much what I was going to say - 30/04/2004 10:19:20 PM 10 Views
hmm.. - 30/04/2004 10:33:10 PM 18 Views
Are...are you planing on overthrowing the US government? *NM* - 30/04/2004 10:40:16 PM 5 Views
no. something different. *NM* - 30/04/2004 10:47:07 PM 3 Views
it would take many centuries - 30/04/2004 10:43:16 PM 13 Views
we'll see about that. *NM* - 30/04/2004 10:46:41 PM 3 Views
hmmm Two apposing examples - 01/05/2004 12:45:28 AM 13 Views
it´s not always the choice... - 01/05/2004 03:58:59 AM 9 Views
Depends on opponent, situation, what chorabliss said... - 01/05/2004 03:38:56 PM 5 Views
Revolutions with the majority of the population involved. *NM* - 01/05/2004 05:20:38 PM 3 Views
*NM* *NM* - 02/05/2004 02:44:14 AM 13 Views