Active Users:112 Time:26/02/2024 07:45:46 PM
that's what I'm saying.... damookster - 29/01/2003 04:46:43 PM

that's what bothers me, too. We all know that high stress professions produce somewhat "different" types of humor. The image of the surgeon screwing around with my insides before he took it out just bugs me. He claims it's a routine procedure to mark the organ near the center line. Other doctors just use a stitch or two, though.

I don't know about suing him....but I might be tempted to give him a good ass-kicking.


Da Mook





"You're not cute, you're a silver-fox sex god is what you are." LiterateDog to me, of course

"snoop elsewhere" -Pevara




View/create new replies Sign up for a premium account to add posts to a list of favourites!
what does everyone think about this.....? - 29/01/2003 04:29:59 PM 245 Views
I'd have to agree with that mook. - 29/01/2003 04:35:40 PM 23 Views
yeah, if it wasn't for the tape, who would ever know? - 29/01/2003 04:50:10 PM 10 Views
Go Terps? - 29/01/2003 04:36:21 PM 17 Views
good point....maybe I could overlook it if it were UCONN *NM* - 29/01/2003 04:51:54 PM 10 Views
LMAO They have a hot team this year. *NM* - 29/01/2003 05:00:35 PM 2 Views
The part that bothers me is the lack of professionalism. - 29/01/2003 04:40:14 PM 22 Views
that's what I'm saying.... - 29/01/2003 04:46:43 PM 18 Views
Agree - 29/01/2003 04:53:16 PM 14 Views
Re: Ugh - 29/01/2003 04:42:41 PM 29 Views
Re: Ugh - 29/01/2003 05:20:40 PM 14 Views
as I posted up above in another reply... - 29/01/2003 05:25:31 PM 9 Views
Re: as I posted up above in another reply... - 29/01/2003 05:28:35 PM 11 Views
Yahoo news *NM* - 29/01/2003 05:32:47 PM 5 Views
Re: Did you see the picture? - 29/01/2003 05:33:35 PM 14 Views
Re: Did you see the picture? - 29/01/2003 05:45:37 PM 13 Views
Re: Thanks for the updated story... - 29/01/2003 05:57:52 PM 10 Views
I feel like I'm beating a dead horse... - 30/01/2003 05:25:04 AM 8 Views
Re: Ugh - 29/01/2003 06:09:34 PM 10 Views
hmmmmm - 29/01/2003 05:19:06 PM 16 Views
Uh....yeah - 29/01/2003 06:18:51 PM 14 Views
*snickers at Alana* - 29/01/2003 07:07:10 PM 12 Views
I can't like that. *NM* - 29/01/2003 06:38:33 PM 2 Views
sick and degrading. I would be majorly pissed off as well. *NM* - 29/01/2003 06:48:29 PM 4 Views
Lovely... - 29/01/2003 07:04:49 PM 15 Views
Well, you leave out the related article, and doctors' arguments... - 29/01/2003 07:48:50 PM 23 Views
Grrr. - 29/01/2003 09:12:59 PM 11 Views
In a wierd kinda way I admire his style - still a bit wrong though - 30/01/2003 06:19:03 AM 4 Views
It would be a fitting punishment if they branded his testcals - 30/01/2003 11:59:01 AM 5 Views
Please Read This!!! - 30/01/2003 08:15:15 PM 9 Views